2006-11-03

Gore-tex mot killvirus, funkar det tro?

Prövade en sån här grej förut. Gick inge vidare. Struntade liksom i den...kan bero på att jag skrev dagbok (sort of) på annat ställe. Men nu har jag skurit ner på mina olika sidor jag hänger på. Finns roligare saker att göra. Idag har jag hängt lite med Alex. Saknar Charlie...får tillbaka honom imorrn. Kattvakten kunde inte leverera lilla kattkräket förrän då, så låt gå.

Vill så mycket, men då måste man börja agera. Kan ju inte bara snacka och sen inte göra nåt åt det. Då blir jag precis som de...såna som förlorar förtroenden eller trovärdighet.

Well. Var en sväng hem till föräldrahemmet, stanna några dagar, hann umgås med lillebror o hans fruga. Nice. Införskaffade sånt som jag tänkt i åratal på att skaffa. Långkallingar och gore-tex handskar. HA! Tji fick du väta och kyla!

Fick sms från en otippad person. Som vanligt är det en kupp. Jag skulle ju avgifta mig. Inte tänka på dom där, manliga varelserna. Låta bli, fly och illa fäkta.

Det blir bra imorrn. Då har jag annat att tänka på.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida