2006-11-11

Ugly agression

Är så sjukt arg just nu så jag har lust att ryta, skrika så det hörs ända bort till Jukkasjärvi. Fattar inte, varför är killar såna idioter? Varför Kan de inte ha förmågan att tänka? Hur skulle dom klara sig utan nån kvinna i deras liv? Deras mamma eller syster eller flickvän eller tjejkompis?. Stackarna kan inte hålla ordning på saker o ting och tappar bort, glömmer bort, kan inte planera så långt som ögonlinsen räcker. Man ska ha koll på allt åt dom, säga åt dom hur de ska andas, äta, klä sig och var de ska gå och vad dom ska göra och hur och varför och hur många ggr etc etc. Mans ka även planera deras dejter som de ska överraska en med, man ska planera vad han ska packa med sig beroende på vart han ska och påminna honom hela tiden vad nästa steg är.

Var är dom som kan ta vara på sig själva, aldrig förväntar sig att nån ska lösa saker åt dom??? AAAAARHG. Jag är så trött på all deras velighet så jag vill kräkas rätt ut. Självständiga män är helt nästan utrotat om det nånsin funnits. De kan vara hur smarta och intelligenta sok helst, ha ett bra jobb etc etc. Men de skulle aldrig kunna ta hand om sig själva....

Jag är så arg så jag skakar, fick huvudvärk bara för jag är så frustrerad o spänner varje cell av min kropp. Skriker rätt ut, skiter i grannarna. Jag förstår inte all denna vrede men jag är genom alla år så fasansfullt, fantastiskt trött och matt på velighet och rädda killar. Jag vill bara skjuta nån eller spränga sönder byggnader, slå tills händerna blöder, slita mitt hår....

O alla ni bara undrar var all vrede kommer ifrån. Jadu jag tänker då inte berätta allt som har resulterat i detta utlopp av agg? Men jag lovar dig, det är baske mig befogat. Det är av ren godhet jag låter mansläktet bevaras. Kuvar inte ett strå på deras huvud. Nej då...

De får lalla runt där i sin egen dumhet och undra vad de ska göra av sina veliga liv. En annan har bättre saker för sig än att ösa agg över dem i större utsträckning än såhär.

Mer är det inte värt.
Inte värt ett dugg.
Min tid är dyrbarare än så.

Kom igen när du har nåt o komma med. Tills dess låt mig vara, du man! O jag skiter i om jag skräms. Jag skiter faktiskt fullständigt i din åsikt.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

jag instämmer till 100% dude.. killar idag är så wussiga o skämmiga. skäms nästan att vara en kille, eftersom alla tjejer tror man e sådär. men när dom lär känna en får dom iofs reda på att jag absolut INTE e sån, tack o lov. wussies är inte män, de e småpojkar som inte vågar visa dominans utan bara slicka tjejernas skor.

3:43 em  
Anonymous Anonym sa...

Fin generalisering. Om det är din allmänna uppfattning så måste du ha råkat ut för ett gäng idioter.
Jag har ett tips. Ta fram genomsnitts-egenskaperna/utseendet hos dina ex, sen försöker du hitta raka motsatsen. Då kanske det går bättre. George Costanza gjorde nåt liknande.. han lyckades rätt bra.

10:57 em  
Blogger maro sa...

intensivt systra mi...

5:06 em  
Anonymous Anonym sa...

Så det är här du finns sister! Nice, lättare att ha koll på varandra på det här sättet!
/Lina

5:25 em  
Blogger FatCat sa...

Intesne, but true. Nej, jag tycker inte jämt så, men då och då undrar man vad mannen tänker med? Ska man generalisera ännu mer så "vet" man ju tex att mannen tenderar att lyda "lilla hjärnan" lite oftare än den i huvudet. Haha, hoppet lever dock kvar mina vänner. Don't despair on my behalf.

6:11 em  
Blogger Promiscuous sa...

oj oj...hårda ord, men sanna Miss Fatty....

Miss ya

2:39 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida