2006-11-19

Frunch kan det ju lika gärna heta, vi bor ju i Sverige

Hemma efter en brunch på Arizona med A.J.
Välgörande för kropp och själ. Hon tog en paus i sitt intensiva dubbelpluggande och mötte upp mig denna sköna vinter(?)söndag. Behaglig svalkande temperatur omgav oss när vi promenerade därifrån. Tog tuben till medis och handla lite nudlar i min stambutik. Mike ringde då i samma stund o undra om vi ville gå på bio. Spontant och härligt, men A.J skulle hem o dyka ner i utrikiska polistiska system och jag hade tyvärr redan sett "Djävulen bär Prada".
Besides, behövde hem med grejerna.

Beslöt oss för reincheck och la på.

Berättade ju lite igår om att brorsan var här och att han hade utrustats med extra nycklar så han kunde komma hem när som, utan att behöva tänka på mig. Komiska var att han hade fått mina föräldrahem-nycklar så han kom inte in.
Mobilen tjöt och jag hade precis börjat klä av mig för sängläge. Flinandes tog jag mig ner och öppnade och släppte in honom. Ser man på, vilken tur att jag var vaken.
Hehe.

Andra gången på kort tid jag tabbar mig. Well...det tar sig.

Min eventuella blivande kattunge Baron, visar sig vara A.J o Robbans katters brorsa. Coolt. Så skaffar jag mig Baron så har vi säkrat den lilla syskonskaran. Ain't that cute? Världen är bra liten.

Jag är lite normalre i skallen idag, igår mumlade jag en massa om drömmar och grejer och visst ligger det en hel del i det jag sa/skrev, men samtidigt så vill jag ändå belysa att jag är glad med det liv jag har och att jag trivs just nu. Det är bara vinterhalvåret jag skulle vilja spendera på varmare breddgrader. Plus att jag förmodligen behöver skaffa mig en hobby eller "rikare vänner" som A.J sa.

Haha.

Rikare behöver de väl inte vara, räcker med personer som kanske har mycket fritid. Som jag. För även om jag jobbar så har jag en hel del tid över. Försöker klura ut olika grejer jag kan göra och det finns ju en hel del. Får se om det blir nåt av gitarrspelandet?

Familjen...jag önskar mig en gitarr.

Nä, nu ska jag serieknarka lite.

// Fai (Mikes nick på mig)




4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag har slutat gäspa och hittat din blogg. Försöker tyda ut hur saker och ting fungerar (eller inte) I Polen. Men den som översatt informationen från Polska till Engelska är nog inte översättare till yrket, och det är ju inte jag heller, så här går det sådär. Nu ska jag stalka dina syskon. Ni kanske skulle starta en gemensam blogg "Familjen". Tack för en schysst frunchbrunchwhatever. Glömde nämna att kakan ska på Justin sommar. Jag ska på Dolly, Kakan på Justin-->story of our life liksom. Nu, uppsats slut. kram

3:44 em  
Blogger FatCat sa...

jag vill oxå på justin. tänkte köpa biljett, befarar att dom är slut?

5:45 em  
Blogger Carolina sa...

Hello! Well, trevligt bed lite förvirring. Tråkigt att missa brorsan, hoppas att vi hinner träffas alla i jul! Vore kul med lite sent settlers!
Kram Lina

7:59 em  
Anonymous Anonym sa...

Men du, Katten, vi kanske skall kolla upp detta. Jag skulle lungt kunna svänga rumpan på en Justinkonsert. Verkar finnas biljetter as well. Vore väl typ hur kul som helst!

9:16 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida