2006-11-21

Day after the day after

Lunch hour.
Får väl ringa mina ärenden senare.

La mig tidigt igår, var helt slut och öm i kroppen. Tog ett tag och vakna idag. Sov många timmar. Skönt. Frukost till Days of our lives och Everwood. Sen ville jag skriva lite här, därefter tänkte jag ta itu med diskberget. Får nog bli Damien Rice igen eller My chemical romance idag. Jo, jag brukar nämligen ha disk-musik. Får allt att bli roligare och går fortare, iaf så känns det som att det går snabbare.

I eftermiddag möta upp Alex a k a Promiscuous på Titan o dra hem till henne. Kanske passa på o handla igen. Dags för lite återfyllnad av kylskåp o skafferi som alltid varje vecka.

Inbillar mig att jag fortfarande är detoxed från pojkar och försöker hålla mig borta från smitthärder. Går ganska bra och det är skönt att kunna ha fokus på andra ting.
No energy-life-sucker här inte.

Spinner vidare på mina små projekt.

Eyjey a k a A.J (Anna) Jag ska kolla upp Justin. Om det finns, ska jag boka? Men ska jag ta mongoplats då eller? Parkett är nog redan full anyway.

Skiiit, duschdag...suck, det är bara finna sig i det. Länge leve lata dagar, ty de skola snart vara över. Hoppas få det där jobbet jag ev. har på G. Vore skoj. Men visst, roligt vore även att jobba i samma hus som Alex, men men. Kan man inte få båda kakorna?

Trodde jag hade nåt kul att berätta, men ack så fel jag hade. Laters då alla glada läsare.

Fortsätt kommentera, ett lyft i vardagen.


// sore

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

För min del funkar mongoplats hur bra som helst! Vi kan väl kolla upp och höras om plats, pris och så vidare. För det vore ju en kul kollogrej!:)

/a

10:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida